Winkelwagen - € 0,00 0
Winkelwagen (0)
Direct afrekenen Naar winkelwagen
Thuiswinkelwaarborg
Klantenservice

Ruilen of retourneren

Voor ons is het belangrijk dat je volledig tevreden bent met je bestelling. Ben je toch niet helemaal blij met het product of wil je een andere kleur of maat. Je mag een bestelling binnen 14 dagen ruilen of retour sturen. Het ruilen van een artikel is gratis. Mocht je een artikel willen retourneren dan zullen de kosten van het terugsturen (€3,95) verrekend worden met jouw terugbetaling. Hieronder staan de stappen bij het ruilen of retourneren van een artikel. 

Stappenplan ruilen artikel

  1. Bij de bestelling zit een meegeleverd retourformulier. Geef op dit formulier aan welk artikel je terug wil sturen en welk artikel je daarvoor in de plaats wilt ontvangen (naam, kleur en productcode).
  2. Stop de artikelen in originele verpakking, onbeschadigd terug in de doos en plak het meegeleverde retoursticker met ons antwoordnummer over je eigen adres aan de buitenkant van het pakket.
  3. Geef het pakket gratis af bij een PostNL punt en bewaar het verzendbewijs. De ruiling is geheel kosteloos.
  4. Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen, maken wij een ruiling aan. Hiervan ontvang je een e-mail. Mocht het vervangende artikel goedkoper zijn, dan storten wij het verschil binnen 1-3 werkdagen aan je terug via hetzelfde betaalmiddel waarmee je betaald hebt. Mocht het duurder zijn, ontvang je een e-mail waarin de betaalinstructies vermeld staan.

Stappenplan retourneren artikel

  1. Bij de bestelling zit een meegeleverd retourformulier. Geef op dit formulier aan welk artikel je terug wil sturen.
  2. Stop de artikelen in originele verpakking, onbeschadigd terug in de doos en plak het meegeleverde retoursticker met ons antwoordnummer over je eigen adres aan de buitenkant van het pakket.
  3. Geef het pakket gratis af bij een PostNL punt en bewaar het verzendbewijs. De kosten van de retourzending (3,95) worden verrekend met jouw terugbetaling.
  4. Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen, bevestigen wij dit per e-mail.
  5. Artikelen worden binnen 1-3 werkdagen doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retour verrekend of terugbetaald. Dit is afhankelijk van de betaalmethode waarmee je hebt betaald. Houd er rekening mee dat wij van dit bedrag, €3,95 voor de retourzending inhouden.

Garantie

Garantie heb je alleen bij een gegronde klacht. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door

Klacht of defect binnen de garantietermijn
Meld je een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw persoonlijke situatie van toepassing zijn. Als de klacht gegrond is, komen de kosten (verzendkosten, reparatiekosten) binnen de garantietermijn voor rekening van tasonline.be.

Je kunt je klacht melden door een email te sturen naar info@tasonline.be. We willen je vragen de volgende gegevens in deze email te vermelden:

Naam
Adres
Telefoonnummer
Ordernummer
Indien mogelijk ene foto van het defect.

Wij proberen altijd zorg te dragen voor een spoedige afhandeling van je klacht.